Lektury dostępne – warto!
Seria ,,Lektury dostępne” to multimedialne książki pomocnicze do edukacji językowej i polonistycznej wraz z odpowiadającymi im materiałami ćwiczeniowymi, które służą utrwalaniu wiedzy i umiejętności określonych w podstawie programowej kształcenia ogólnego dla szkół podstawowych. Cykl ten został opracowany na zlecenie Ministra Edukacji i Nauki. Jest przeznaczony głównie dla uczniów z niepełnosprawnościami lub mających trudności w uczeniu […]
Pierwszy Kaszubski Pokaz Mody Wiosennej
Szkolny konkurs „Baranek Wielkanocny”
Dzień Bezpiecznego Internetu – podsumowanie działań
2021 – Rok Konstytucji 3 Maja
Konkurs z okazji 230. rocznicy Konstytucji 3 Maja W tym roku będziemy obchodzić 230. rocznicę uchwalenia Konstytucji 3 Maja – pierwszej w Europie i drugiej na świecie (po konstytucji Stanów Zjednoczonych) spisanej ustawy zasadniczej, regulującej organizację władz państwowych oraz prawa i obowiązki obywateli. Z tej okazji, Sejm RP ustanowił rok 2021 Rokiem Konstytucji 3 Maja. […]
MY MEALS (MOJE POSIŁKI)
W marcu klasa III b wykonała prace plastyczno-językowe MY MEALS (MOJE POSIŁKI) w ramach podsumowania rozdziału dotyczącego jedzenia i określania czasu w języku angielskim. Na zdjęciach widać dzieci podczas pracy jak i efekt końcowy – posiłki wykonane różnorodnymi technikami na papierowych talerzykach z opisami w języku angielskim. Spójrzcie na te smakołyki! Yummy, yummy! (Mniam, mniam!) […]
THE SCHOOL OF MY DREAMS (SZKOŁA MOICH MARZEŃ)
Uczniowie klasy III b wykazali się dużą inwencją twórczą podczas tworzenia Projektów plastyczno-językowych THE SCHOOL OF MY DREAMS (SZKOŁA MOICH MARZEŃ). Ich prace wymagały pomysłowości oraz zaangażowania. Na zdjęciach widocznych jest wiele szkół wykonanych różnymi technikami jak i w 3 D. Każda ze szkół została opisana w języku angielskim. Brawo III b!
Wiosenne sadzenie roślin w przedszkolu i zajęcia edukacyjne: „Od nasionka do rośliny”
W marcu wraz z nadejściem wiosny, dzieci z naszego przedszkola bardzo chętnie włączyły się w tworzenie przyrodniczych kącików zieleni w salach oraz w prace ogrodnicze. 12-go marca najmłodsze dzieci z grupy : „ Sówki” samodzielnie zasadziły nasiona, nietypowo bo w woreczki strunowe zakładając jednocześnie hodowlę fasoli w naszej sali. Sówki podczas zajęć edukacyjnych dowiedziały się […]