ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZĄCE
KOMPLEKSOWYCH USŁUG W BUDYNKU
ZESPOŁU SZKOLNO- PRZEDSZKOLNEGO NR 1
W REDZIE
Przedmiotem ogłoszenia jest zaproszenie do składania ofert na poniższe usługi
na okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności zgodnej z zakresem przedmiotowego zamówienia;
2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia w obsłudze takiego obiektu lub podobnej placówki przynajmniej okres 3 lat.
Termin i sposób składania ofert:
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
2. Ofertę należy złożyć w terminie od 20.09.2023 r. do dnia 25.09.2023 r. do godz. 11.00
W formie elektronicznej na adres mailowy : sekretariat@sp4reda.pl w tytule „oferta świadczenia usługi”.
I. USŁUGA INFORMATYCZNA
1. kompleksowej obsługi oraz serwisowania 3 sieci LAN,
2. obsługa komputerów użytkowników zdalna i lokalna – 80 komp.,
3. obsługa sal informatycznych – 50 komp.;
4. obsługa serwerów, 2 komputery , (Active Directory, serwer aplikacji Progman, dostęp zdalny);
5. Serwis logowania oparty na serwerze LDAP (open Source);
6. wykonanie kopii zapasowej istotnych danych;
7. obsługa monitorów multimedialnych;
8. obsługa projektorów i tablic multimedialnych;
9. obsługa 40 szt. Tabletów;
10. obsługa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i skanerów;
11. usługi doradcze w zakresie doboru sprzętu komputerowego i oprogramowania;
12. zakup i dostarczanie sprzętu;
13. Bieżąca konserwacja i naprawy sprzętu komputerowego;
II. USŁUGA DOTYCZĄCA NADZORU MONITORINGU.
1. kompleksowa obsługa techniczna monitoringu w szkole, ( sprawdzenie instalacji
i zamocowania wszystkich urządzeń, poprawności działania kamer, sprawdzenie zgodności
połączeń giętkich i zasilaczy, , sprawdzenie
poprawności działania głowicy obrotowej i jej sterownika, poprawności działania urządzenia
rejestrującego obraz z kamer i monitorów);
2. przeglądy 4 x w roku ( raz na kwartał);
3. czas reakcji na awarie;
III. USŁUGA P.POŻ
1. przeglądy techniczne oraz naprawy i napełnienia podręcznego sprzętu gaśniczego
co 12 m-cy;
2. badanie sieci hydrantowej wewnętrznej i zewnętrznej pod względem ciśnienia i wydajności
wody co 12 m-cy;
3. Próba ciśnieniowa węży hydrantowych na maksymalne ciśnienie robocze instalacji , suszenie i zwijanie węży co 5 lat;
4. właściwe oznakowanie dróg ewakuacyjnych.
5. Sprzęt zakwalifikowany do naprawy i napełnienia dostarczany i odbierany na koszt
wykonawcy
IV. USŁUGA BHP
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP (raz na tydzień).
1. Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń.
2. Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy (co najmniej raz w roku).
3. Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy.
4. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków:
- przy pracy,
- w drodze do pracy i z pracy,
- uczniów będących pod opieką Szkoły Podstawowej nr 4 w Redzie,
- dzieci będących pod opieką Przedszkola nr 4 w Redzie
(czas przybycia pracownika służby bhp w razie wypadku na terenie Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 1 w Redzie: do 20 minut od momentu zgłoszenia wypadku).
5. Opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków.
6. Prowadzenie rejestrów i kompletowanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby.
7. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.
8. Przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych dla pracowników w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
9. Nadzór nad wykonaniem nakazów, wystąpień, decyzji i zarządzeń wydawanych przez zewnętrzne organy nadzoru nad warunkami pracy.
V. Inspektor Nadzoru:
1. prowadzenie KOB;
2. przegląd roczny obiektu w zakresie ogólnobudowlanym;
3. przegląd pięcioletni obiektu w zakresie ogólnobudowlanym;
4. przegląd placu zabaw 1 x w roku na wiosnę;
5. nadzór nad remontami;
6. sporządzenie kosztorysów inwestorskich.
VI. Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej:
1. pomiar natężenia oświetlenia podstawowego (502 punkty); 1 x w roku
2. pomiar natężenia oświetlenia awaryjnego (104 punkty); 1 x w roku
3. pomiar rezystancji izolacji ( 460 obwodów) 1 x w roku
4. pomiary ochronne przeciwporażeniowe i odgromowe. 1 x 5lat
5. badanie inpedancji pętli zwarciowej 1 x 5 lat
6. Sprawdzenie zadziałania wyłącznika głównego. 1 x w roku.
VII. RODO
Świadczenie usługi Administratora Bezpieczeństwa Informacji / Inspektora Ochrony Danych, zgodnie z wymogami Ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.) („UODO”), w szczególności art. 36a ust. 2 UODO, oraz po wejściu w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”).
VIII. KOMINIARZ:
1. Sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych , spalinowych i wentylacyjnych – 649 szt.
KRYTERIA OCENY:
Przy ocenie ofert pod uwagę będą brane następujące kryteria:
Cena brutto wartości całego zamówienia – 100%
Termin i sposób składania ofert:
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
2. Ofertę należy złożyć w terminie od 20.09.2023 r. do dnia 25.09.2023 r. do godz. 10.00
w formie elektronicznej na adres mailowy : sekretariat@sp4reda.pl w tytule „oferta świadczenia usługi”.
Dokumenty przesłane drogą mailową powinny być podpisane przez Wykonawcę, a następnie zeskanowane w sposób zapewniający ich pełną czytelność.
Oferta powinna zawierać kalkulacje cenową przedstawioną w złotych w kwotach netto oraz brutto łącznie z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia, wraz z kosztami dojazdu do zamawiającego.
W celu zapewnienia porównywalności ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się (telefonicznie, e-mailowo) z Wykonawcami, których dokumenty będą wymagały uzupełnienia, wyjaśnienia lub doprecyzowania.
INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający informuje, że przedmiotowe zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, ani nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji treści niniejszego zapytania ofertowego oraz prawo do unieważnienia lub odwołania niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia ofertowego na każdym jego etapie, bez podania przyczyny, w całości lub w części. Modyfikacja treści zapytania ofertowego nastąpi w taki sposób, w jaki nastąpiło jego przekazanie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia niniejszego postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.
Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. W tym celu wykonawca powinien przesłać pytania na adres : sekretariat@sp4reda.pl z powołaniem się na nazwę postępowania.
Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez tego samego Wykonawcę więcej niż jednej oferty, w sposób inny niż określony w Zapytaniu ofertowym lub po terminie, spowoduje jej odrzucenie.
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty i opłaty niezbędne dla realizacji zamówienia wynikające wprost z zapytania jak również w nim nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy oraz należytą starannością wynikającą z profesjonalnego charakteru prowadzonej przez Wykonawcę działalności.
Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta pisemna umowa, zgodnie z projektem umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Jeżeli informacje i dokumenty zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy wskazać, że nie mogą być one udostępniane.
W przypadku utajnienia oferty Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 ust. 2 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 z późn. zm.)
Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez Wykonawcę jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.
KLAUZULA INFORMACYJNA:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Redzie, z siedzibą w Redzie 84-240 , przy ul. Łąkowej 36, tel. 58 738 64 00.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem mailowym: m.filipowski@filcon-inf.pl lub pisemnie na adres ul. Łąkowa 36, 84-240 Reda z dopiskiem „IOD”.