Wycieczka klas szóstych

Nasza przygoda zaczęła się 20 maja i trwała przez 4 kolejne dni.

O 21:30 wyruszyliśmy w kierunku Kotliny Kłodzkiej. W autokarze czekał na nas pan Karol-Łoś- Karolina ( wtajemniczeni wiedzą o kogo chodzi). Nocny przejazd był spokojny.

Rano zjedliśmy pyszne śniadanko w Szczytnej, przebraliśmy się i od razu ruszyliśmy zdobywać szczyt Szczeliniec Wielki ( 919 m n. p. m.). Pogoda dopisywała, widoki były wspaniałe.

Kolejnym punktem tego dnia była wycieczka piesza po Błędnych Skałach. Niesamowite miejsce. Gdzieniegdzie zalegał jeszcze śnieg. Zmęczeni, ale pełni wrażeń dotarliśmy do naszego miejsca noclegowego. Tam zjedliśmy obiadokolację i mieliśmy dyskotekę.

I już kolejny dzień – Adrspach i zwiedzanie przepięknego miasteczka skalnego. Nad szmaragdowym jeziorkiem każda klasa upamiętniła swój pobyt zdjęciem.

W drodze powrotnej robiliśmy zakupy w czeskim sklepie, a wieczorem, po obiadokolacji, udaliśmy się na Bowling.

Nadszedł oczekiwany przez nas dzień wyjazdu do Pragi. Zwiedziliśmy z panią przewodniczką Hradczany, przeszliśmy po moście Karola na Stare Miasto i Plac Wacława. Zjedliśmy obiad w czeskiej restauracji i metrem udaliśmy się na miejsce postoju autokaru. Do Zieleńca przyjechaliśmy późnym wieczorem.

Zmęczeni, ale gotowi na następny dzień położyliśmy się spać.

Piątego dnia wyruszyliśmy w kierunku Złotego Stoku. Tam zwiedziliśmy z przewodnikiem kopalnię złota i zjedliśmy kilka rodzajów pizzy w miejscowej restauracji. Następnie pojechaliśmy do Wrocławia. Na rynku bawiliśmy się w różne gry i zabawy, które przygotował dla nas pan Karol.

Ostatnim punktem wycieczki był pokaz ,,Światło, woda, dźwięk” na fontannach przy Hali Stulecia.

Przed wejściem do autokaru otrzymaliśmy drożdżówkę i wodę na drogę.

Była już 21:00, gdy wyruszyliśmy w drogę powrotną. O godz. 5: 00 szczęśliwie dotarliśmy pod szkołę, gdzie czekali na nas stęsknieni rodzice.

To była naprawdę wspaniała wycieczka. Zawdzięczamy ją naszym wychowawczyniom. Dziękujemy za opiekę nauczycielom, którzy nam towarzyszyli: pani Jolancie Makowskiej, pani Bognie Talar, pani Marzenie Mangos- Norowskiej, pani Beacie  Kasprzak i panu Maciejowi Paczkowskiemu.